BALIKESİR

Büyükşehir'de erken bayramlaşma

Balıkesir ilinde 6 binin üzerindeki çalışanıyla en fazla istihdam sağlayan kuruluş ünvanına sahip Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Edip Uğur Büyükşehir Belediyesinde görev yapan personel ile bayramlaştı.



Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Edip Uğur, rahmet, merhamet ve bereket ayı olan Ramazan-ı Şerif’in sonuna gelindiğini, milletçe bir bayrama daha kavuşmanın sevinci içerisinde olduklarını ifade ederek çalışan tüm personelin bayramını kutladı. 

{ "vars": { "account": "G-HYBEHJ7KSN" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }