Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul, Muharrem ayı öncesinde anlamlı bir mesaj paylaştı. Cankul, “Muharrem ayına 2 gün gibi kısa bir süre kala, Alevi kardeşlerimizin yas, ibadet, paylaşım ve dayanışma içinde geçireceği bu manevi sürecin huzurunu yüreklerimizde hissediyoruz,” dedi.

Vefalı Yurt'ta Kültür Şöleni: Kadın Eliyle Yaşayan Festival
Vefalı Yurt'ta Kültür Şöleni: Kadın Eliyle Yaşayan Festival
İçeriği Görüntüle

Başkan Cankul, bu özel günler öncesinde Mehmetler Mahallesi Cemevi Dedesi Mehmet Ali Ateş’i belediyede ağırladı. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Cankul, “Kıymetli Dedemize, ziyaretleriyle bizleri onurlandırdığı için gönülden teşekkür ediyorum. Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi ve muhabbetimizi daim eylesin,” ifadelerine yer verdi.