Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi’nde Ferhatoğlu Edremit Belediyesi Gürespor, son maçında Kırklareli Belediyesi'ni 90-60’lık skorla mağlup ederek sezonu yenilgisiz şampiyonlukla kapattı. Adını yıllar sonra yeniden Süper Lige yazdırdı.

Balıkesirspor’da yeni dönem protokol ziyaretleriyle başladı
Balıkesirspor’da yeni dönem protokol ziyaretleriyle başladı
İçeriği Görüntüle

Gürespor, maçın ardından “Şampiyonluk Kupası”nı Balıkesir Valisi İsmail Ustaoğlu, Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, Kulüp Başkanı Agah Ferhatoğlu, İl Emniyet Müdürü Hasan Yiğit ve yönetimi ile birlikte kaldırdı.

Gure Kupasi

Balıkesir'in gururu olan Körfezin Meleklerini tebrik ediyor, Süper Lig’de başarılar diliyoruz.