Mübarek Ramazan ayı öncesi Balıkesir'den yüzlerce hemşerimiz kutsal topraklara umre yolculuğuna başladı. İvrindi'deki uğurlamaya Belediye Başkanı Önder Lapanta da katıldı. 

Vatandaşlara kazasız belasız yolculuk dileyen Başkan Lapanta, umre ibaretlerinin kabul olması temennisinde bulundu.

Şeref Yaman, İsmail Cankul’u makamında ziyaret etti
Şeref Yaman, İsmail Cankul’u makamında ziyaret etti
İçeriği Görüntüle

Duygu yüklü anlar

Duaların edildiği uğurlamada umre yolcularıyla yakınları duygu yüklü anlar yaşanırken, vatandaşlar başkan Önder Lapanta ile anı fotoğrafı çektirdi.